esmaspäev, 15. aprill 2013

Veinis hautatud kanakintsud

Kana minu jaoks eriti erutav söök ei ole ja väljas süües ei telli ma seda peaaegu mitte kunagi. Mõned mööndused ma siiski teen, näiteks Kelleri kana, omasuitsutatud kana või midagi aasiapärast. Vahetevahel siiski juhtub et teen ka kanast süüa. Parim osa kanast on minu jaoks kintsuliha ja alljärgnev toit sellest ongi. Retsept kujunes sellest mis kodus leidus ja lõppkokkuvõtet julgen soovitada, eriti neile kes kanast üldiselt lugu peavad.

Vaja läheb:

8 kanakintsu
100g suitsupeekonit
10 lehte värsket salveid (või külmutatud)
pool liitrit valget veini
pool liitrit kanapuljongit
jahu
soola
pipart
näputäis tšillit (värsket või helbeid)
pea küüslauku

Maitsesta kanakintsud soola-pipraga, paneeri jahus ja pruunista pannil õlis. Pruunistamise ajal lisa pannile ka salveilehed. Lao pruunistatud kintsud hautamispotti. Pane pannile hakitud peekon, prae kuldseks ja lisa hakitud küüslauk. Lase neil koos pisut maitsestuda ja vala pannile valge vein. Lase vein keema ja vala kogu kupatus ahjupotti kintsudele peale. Nüüd vala peale niipalju kanapuljongit et kõik kintsud oleks vähemalt poolest saati kaetud. Pane pott ahju, 200 kraadi ja tunnike. Valmis. Muusikasoovituse asemel võib vaadata kuidas minu lemmikkokk valmistab korvikana

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar