esmaspäev, 1. juuni 2009

Sisefileepirukas

Alustaksin Porthose sõnadega Alexandre Dumas romaanist "Kakskümmend aastat hiljem" kui Porthos kuningaga lõunat sõi ja toidust vestles. Kui jutujärg oli jõudnud magustoitudeni, ütles Porthos umbes järgmist - Teie Majesteet, kui Teile nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis need kreemid ja vahud ajavad mul ainult seest täis ja magustoitudest eelistan ma pirukaid, pealegi hästi tihedaid pirukaid, et mitte oma väärtuslikku kõhuruumi asjatult raisata. Nii ka mina - eelistan tihedaid pirukaid ja alljärgnev retsept ongi üks sellistest:)

Vaja läheb;
Üks sea sisefilee
Seeni (šampinjonid või kuuseriisikad)
Sibulat
Paprikat
Üks rull lehttaigent

Puhasta filee kelmetest, pruunista kuumal pannil igast küljest ja tõsta kõrvale. Niimoodi saad kerge eelküpsetuse ja samas ehmatad lihal mahlad kinni. Keerates ära torgi fileed teravate esemetega. Maitsesta soola ja pipraga. Nüüd lase kergelt üle kuuma panni ka sibul, seened ja paprika. Tõsta filee ja muud asjad taignale, keera rulli, pintselda munaga ja küpseta kuldseks. Ahi nii ca 180 kraadi.

1 kommentaar:

  1. Ma olen sisefileed saia sees teinud, et kraabin lihtsalt sisu välja ja filee sinna õõnsusesse.

    VastaKustuta